Sjuk Eller Sex?

Sex är det bästa läkemedlet när man är sjuk. Japp, det har jag kommit faktisk fram till. Just nu ligger jag i min säng, är lite sjuk. Dricker varma koppen kyckling soppa och snyftar lite, klagar om hur sjuk jag är och tjatar om att jag är hungrig men kan inte äta. Sen kom jag på. "Vad skönt det vore att bli av med den här känslan, måste göra något som får mig på andra tankar än hur sjuk jag är". Då kom Sex in i bilden. Det får mig verkligen på andra tankar. Vid ett annat tillfälle har jag haft feber och mått verkligen dåligt. Och hade sex och tro mig det försvann snabbt som satan. Okej ibland när man är sjuk är man inte på särskilt kåt humör. Men vad väljer du fortsätta vara sjuk eller få bort det med njutning på köpet? Nu har jag varit sjuk i 4 dagar och idag är det lördag, hoppas killen är tillgänglig så jag kan bli frisk igen



                  image9        ELLER       image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0