Min igår dag

Igår kväll var jag och såg 30 days of nights. Med 2 tjej kompisar, det var jätte roligt. Filmen är en skräck, och bio salongen var nästan tom. Jag råka få sitta i mitten fast jag protesterade som en galning för det. det typisk. 
De blir rädda och tar tag i mig. hade nästan blodstopp i händerna.. men filmen var jätte bra (förutom slutet enligt mig). Sedan var det dax och ta en öl så vi åkte mot stan. Klockan var bara 00:00 när vi kom fram till stan. Tjejerna ville ut och festa efter ölen. Men jag jobbade idag, och jag börjar jobbet kl 6, måste vara ombytt och klar då.. vaknar 4:20 ungefär..ÅNGEST. När jag vaknar för att börja fixa mig till jobbet är alla fortfarande ute och dricker.. kul va? sånt är vuxen livet har jag fått höra varje gång jag klagar. skola och jobb det tufft ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0