Idag!

Idag har jag haft en väldigt ensamt dag! fick känna hur mitt liv skulle se ut om jag bodde ensam och inte jobbade och inte gick i skolan! ENSAMT.
Jag vaknade halv 1. kollade på mobilen för att se om någon hade ringt mig. Nej ingen hade gjort det. sen vid halv 2 tiden ringde Killen X.. bara för höra hur jag mår.. jag var normal men lite kall.. tänkte fläta mitt hår idag men min kompis dök aldrig upp. har ringt henne 4 gånger och ingen svarar.. med andra ord jag blev dumpad där.. sen från 2  tills 19 låg jag bara i sängen, gick bara upp för att ta ut hunden. sen duschade jag hunden och duschade jag själv. Lagade lite nudlar och la mig på sängen igen. började lära mig lite om Bloggdesign började pyssla med min sida.. nu är kl 21 och allt jag har gjort är legat i min säng, med tv på med bärbara datan på mina knä. kakor brevid mig och hunden på en matta på golvet. msn på och blogg på. lite musik i bakgrunden och klart.. ibland är det skönt och bara slappna av och inte behöva göra något. skönt och vara ensam och styra sin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0