En Våt Dröm

I natt la jag mig ganska tidigt för jag skulle upp och jobba, stängde av TV och datan vid 21 och började läsa en bok jag nyligen lånat från biblioteket den heter "jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta på mig" av Trorvall, Kerstin. Boken är okej. Men det var rubriken som fick mig att fastna och det var även det jag sedan drömde mig. Inte direkt alla mina älskare men om just en. Det som är så speciellt med denna älskaren det är att han oftast dyker upp i mina drömmar. Och uppfyller verkligen allt, han har mörkt hår  kort och mörka ögon. intensiv blick, kärleksfull men inte smörig, han är ca 173 med en väl-byggkropp inte för mycket eller inget. helt okey,, hans armar omtundlar mig och får mig att försvinna från världen, han har sexiga ben och vader. hans händer är perfekta, luktar alltid gott. Något liknade Jean Paul, snygg elegant mixad med gatanstil är hans kläder, men oftas är han som mest hetast i en vit handduk. han är något från en annan värld. hur som helst börjar min dröm såhär:

Jag är i ett hus, väldigt fint, gammalt dekorerat. skinn soffor och en stor TV med massa urval av filmer. Belysningen är dämpad och allt är perfekt väntar bara på att han ska komma. Känner hur händerna skakar, magen pirrar, och jag känner hur av bara tanken att han ska komma och ta mig hur det gör mig blött. Han dyker aldrig upp och frustrationen och kåtheten blir bara större tills slut bestämmer jag mig för att strunta i att och dra ut  med vännerna. Går upp till övervåningen och börjar ta av mig den lätta svarta nästan genomskinliga klänningen som jag bär. När jag plötsligt känner att en hand börjar smeka min rygg försiktigt, men han håller mig stilla med den andra så jag inte kan vända mig om. Han har en hand vid nacken och med den andra smeker han hela ryggen och fortsätter ner. Men fortfarande får jag inte vända mig om. Han har en hand vid min nacke och med den andra går han ner och börjar smeka min grotta som genast blir våt av hans smekningar. Han kysser på mig halsen försiktigt, jag ville bara skrika att han skulle ta mig men stod emot. Jag har fortfarande ryggen vänd mot honom då han tar av mig mina underkläder, han viskar sedan i mitt öra "saknat mig?" och vänder mig hastigt och tar hårt tag i mig och lutar mig mot garderoben, han kysser mig, hårt, han biter mina läppar, jag känner hans lust genom hans kyss. han är intensiv och fokuserad. han vet vad han vill, och han vill ha det nu. Han trycker mig ännu hårdare mot garderoben då känner jag hur hård han är. han kysser hela mig från läpparna till brösten till magen och åter upp igen, jag känner hur han vill bara retas, han tar upp mitt ben och låter den vila på hans höfter medans hans smeker mina vader och lår, och något där i mellan. Jag tar min hand innanför hans byxor och smeker den sakta, jag ska ju retas tillbaka. Känner hur den bultar och ståndet kan inte stå emot längre. jag hör honom säga " jag vill ha dig nu" och inom närmaste ögonblicket ligger jag i en säng och känner hur han tränger sig in mig. jag ser njutningen i hans ögon och kan inte låta bli att riva honom, skriker av njutningen. Den sköna känslan av att han i mig. han kysser och smeker mig och penetrerar sig i mig, jag känner hur nära vi är att komma, det är en sådan stund där man känner att snart når man målet . Leken är snart slut, fast jag är fortfarande våt och vill ha mera vet jag att jag snart kommer se stjärnorna.

Vaknar sedan upp. aa strax innan slutet.. 



Var detta en dröm, verklighet, önska eller bara ett påhitt?

Kommentarer
Postat av: SAM

tell me about phase 2 (;

http://www.misterbundy.com/?p=58#comment-173

2008-03-23 @ 11:43:09
URL: http://mintsmak.blogg.se
Postat av: Dilek Isabelle

Fan vad bra skrivet! Jag har vart med om liknande en gång..men nu har jag glömt den..hihi...japp jag tror att det var en önskan...du vill det här i verkligheten..därför drömmer du den

2008-03-23 @ 15:15:58
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Anna

En blandning av dröm önskan och påhitt. Hoppas att den blir verklighet då för din del

2008-03-27 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0