Antalet sexpartner. Varför så stort betydelse?

-Nej, jag kan inte berätta hur många det är!
-säg bara
-nej du kommer döma mig
-sluta nu säg bara

Aaaa så börjar det igen!  Vad fan spelar antalet för roll! Jaaa jag har knullat. Nej jag är inte oskuld. Tyvärr du är inte den första (eller sista). Just leave it.

ibland kan man helt enkelt inte börja om med sitt liv. Visst kan man ljuga men vem orkar leva i en lögn? Fast o andra sidan önskar jag att jag hade ljugit. Sanningen är inte alltid bäst. Män får högre status pga de varit med så många. När de ska gifta sig är det bäst att de "lekt" av sig innan de binder sig. hingst, the man. What ever! Bara för de varit med flera betyder det inte att de kan sin sak.

Nå väl jag har varit med i sexbranschen i 7 år. Nej inget jag är stolt över men inget jag kan göra åt saken ändå.
Jag har varit med X antal personer. och har haft sex Eeeeeh det vet jag inte men poängen är att jag minns mina Erövringar jag minns mina misstag och gjort är gjort.. 

Enligt Tidningen Glamour har kvinnor i genomsnitt har haft 9 partners medan män har haft 13.. Eeeeeh VA?  

Varför ska jag gifta mig oskuld? Det fint, Ge en person allt, Bla bla bla bla. Nej nej nej. Man måste Testa en bil innan man köper den. BRA för den som är oskuld. MEN innan du binder dig livet ut SNÄLLA kolla att han vet vad han gör. SEX är en VIKTIG del i en relation. Om sexet inte funkar är ni helt enkelt Vänner!

Killar vill ha en oskuld tjej för de vill känna att de äger henne, De har varit de enda! Visst. Tjejer ska vi kräva samma sak?

Oskuld eller ej, jag bryr mig inte. han kan ha varit med 50 st MEN IDAG och framåt är det jag som gäller! vad han har varit med om VILL JAG EJ VETA eller JÄMFÖRAS MED.

Tänk om alla tänkte så =D


Det är inte antalet som spelar roll, Det är deras roll i ditt liv idag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag fattar inte varför alla vill ha någon som legat med så få som möjligt. Alla vet ju att träning ger färdighet. =)

En oskuld kan ju inte vara speciellt bra i sängen. ;-)

2008-07-23 @ 18:05:58
URL: http://blidsberg.blogg.se/
Postat av: Mannen

Du har så rätt!

2008-07-23 @ 22:00:10
Postat av: Eva och Lina

Hejsan!

Män som drömmer om oskulder gör det för att skydda sig själva; de är skitkass i sängen, för liten snopp, lider av gigantiskt ego, pervers läggning, allmänt osäkra eller gud vet vad- men för oskulden är de ju den bästa älskaren hon har haft- för att han är den enda ha ha! Så jag förstår att vissa män vill slippa bli jämförda med härliga älskare och därför tror att en oskuld är lösningen- istället för att bättra sig.



Allt gott till dig!

Eva och Lina

2008-08-13 @ 00:16:56
URL: http://evaochlinasbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0