Tack ni fick mig att grota

Eftersom jag inte hann po planet for jag somnade direkt (tror jag har nogn flygsjukdom som leder till att man somnar so fort man satter s)hann jag inte lasa ur min Minnes bok, i denna bok skrev 2 av mina basta tjej kompisar n[got jag skulle lasa om po planet till mig, en minne helt enkelt..

Tjejer jag gratt..
Har alltid vetat att jag varit en pain in the *ss for er for jag alltid varit vaaldigt galen. Men visste inte att ni alskade mig so mycket...

Ni alskar mig for den jag ar, trotts alla mina knappa beteende... ♥

Well Girls, I LOVE YOU MORE,,, och vet att vi varit vanner i 10  or mer eller mindre, och ibland kan man trottna po er.. MEN oavsett vad som hender under den har resan vill jag att ni ska veta Mitt hjarta ar hos er..


Kommentarer
Postat av: Din vänn

Hoppas du såg att det kom från hjärtat.. Jag gjorde allting för och hålla emot medans jag satt och skrev..

Du var snabb med uppdateringen på bloggen.. Det gillar vi! Nu sitter du på flyget över atlanten. Glömm inte att du måste simma simma simma OM ditt flyg störtar :)

Älskar dig

2008-12-10 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0