Relationer & Sex frågor

Är du kär just nu? Ja lite

Har du kysst någon idag? Nej

Har du ett förhållande? Komplicerad.

Hur många har du varit tillsammans med? har aldrig räknat.

När förlorade du oskulden? när jag var för ung och för dum

När går gränsen vid otrohet? Emotionell, När han vill vara med någon annan, längtar och önskar.

Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja, ung och dum som sagt

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nee säger bara det när jag är det

Är du romantisk? Jag gör det som gör min "man" glad. Romantisk eller Dirty Vad han än vill.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Inte pojkvän

Är du svårflörtad? när jag vill

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, Jag är ganska känslig ibland, Speciellt när det kommer till filmer

Vad hette din första flickvän/pojkvän? Första är onödigt, men den viktiga hete Rami

Hur länge höll det?
svårt att säga vill höll på fram och tillbaka

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
hahaha säkert, bitit de också.

Har du lekt med någons känslor? 
kan ha hänt 

Har du haft sex med över 20 personer?
Nope, inte såå långt ännu.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Tillsammans nej, men träffat 2 samtidigt Ja.

Är du en bra pojk/flickvän? Absolut, är den bästa OM man förtjänar det 

Hur många har du haft sex med i år? Inte många alls.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Ja, inte den som jag ville iaf.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej, är det slut så är det slut 

När fick du din första kyss? oj, var Gaaaanska liten.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
 Vet inte riktigt men Vet att de skapade mig när mamma var 18.  

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Har inga syskon, Men Gud va äckligt om man hade velat ingen respekt

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
hahaha ALDRIG!

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Badboy look men Godboy med mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0