10 första, 9 Sista, 8 har du nånsin.

Tio första:

Första bästa kompis:
Oj vi har alltid varit en grupp svårt, Milka tror jag
Första bil: har inte ens körkort
Första kärlek: Var nog förliten för att ens veta vad kärlek var
Första husdjur: en katt
Första semester: haha till sverige
Första jobb: telefon försäljare
Första köpta skiva: Ingen anning
Första riktiga kärlek: En blygg liten Palestine Pojke
Första piercing: naveln
Första konsert: Spice Girls

Nio sista:

Senaste alkoholdrycken: Vin & Tequila
Senaste bilfärd: Tvinga en vän och skjusa mig för jag ville köpa nya skor och det var för kallt för att gå ut
Senaste filmen du såg: Twilight
Senaste ringda telefonsamtal: Till Emma
Senaste bubbelbadet: 3 veckor sen minst
Senaste spelade cd: en bränd skiva från 1999 typ
Senaste kyss: Så länge sen att jag minns knappt
Senaste gången du grät: en vecka sen (såg en film)
Senaste måltiden: Nuddlar

Åtta, har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar?
  Njaaa sådär
Blivit arresterad?:  Nää inget sånt ännu
Blivit kär vid första ögonkastet?:  Ja, och fått honom också ;)
Varit på tv?: japp, men mest på tidingar
Fått ditt hjärta krossat?: Ja sånt händer ju
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Ne säger bara det när jag menar det
Haft ett one night stand?: Ja
Busringt till nån? haha Förrigår senast

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

åh vad glad jag blir tack ska du ha



hoppas allt e bra me dej ?

2008-12-04 @ 19:40:08
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0