vi får se hur det går.

Måste säga att det blev tyvärr ingen sex i lördags. Men jag blev frisk i alla fall.
 Idag träffade jag killen, som ville att vi skulle ge varandra en ny chans. jag gick med på det men gav strikta nya regler. och vi får hoppas att de följs så förhållandet håller. en av reglerna var faktisk att vi måste träffas oftare. det smärtsamt och bara ses 1 i veckan. okej vi skickar mms med bilder och så men det duger inte. Jag vill ha kroppskontakt. känna hans kropp nära mig och hans armar runt om mig blunda och få hans läppar mot mina. Ja Sånt kräver jag. Vi får se hur allt slutar!! hoppas han kan följa alla mina regler hahah känner mig som en satmara med massa krav. Men jag är en BITCH ibland. 
Be
I
n
Totalt
Control of
H
im

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0