Andra älskaren...

Jag blev typ som ett lös vild djur när jag väl hade kommit igång i sexet..
Denna stackarn kallar vi Mr Sweet Heart
Vi gick i samma klass i 6 an. Han var ett år yngre än mig men hade hoppat upp en klass. Jag hade blivit av med oskulden och sökte efter ett nytt offer. stackars pojken var bara 12 år då jag började koka upp hans hjärna med sexuella tankar.
Han var den där killen som var lite blyg och religiös men tittade jätte mycket på mig och han var väldigt förtjust i mig.
Djävulen i mig väcktes och jag tänkte spela honom ett spratt jag tänkte förföra honom och sen överge honom. Jag föll för honom till slut.
Vi var i skoltoaletten då jag gick längre än kyssar med honom. Han vissade ingen blyg sida, han betedde sig mer erfaren än den tidigare jag haft och han var så villig. Han kysste mig från topp till tå och sen hade vi sex.
vi hade sex i timmar i STRECK! otroligt men han kom 8 gånger. och det var inte 5 minuters sex.. Den jävlen gick aldrig ner.. Hans kuk var hård fast han kom och han fortsatte och fortsatte.

Han var min första riktiga kärlek. vi var tillsammans och älskade varandra väldigt länge. Än idag så älskar vi varandra men inte på samma sätt kanske.

Han är den där ungdomskärleken som det alltid lätt att prata med, men har faktiskt aldrig haft sex med honom sens vi gjorde slut. Det går inte!

Sweet Heart var blyg från början jag tog ju första steget. I sängen var han väldigt traditionell det var missionären eller ridning som var för det mesta. Men han gillade att testa olika ibland.  Han älskar bröst, klämma, suga, bita, slicka allt med bröst.  Jag gillade faktisk hur sexuell fri han var, han kunde faktisk bara ligga och onanera åt mig när jag inte kunde ha sex.
Han hade en underbar penis som jag tidigare påpekade aldrig gick ner men var jobbigt när man sov och vaknade av att någon försökte tränga sig in i dig. Det var bara skönt och vakna när han utförde oralsex på mig då drömde man riktigt bra.

Hans fria inställning gjorde att han är faktiskt den enda killen hittills som jag spelat in en amatör porrfilm med. (Det bara jag som har rättigheterna över den filmen)

Synd bara att vi var så unga och lätt det spricka.. Enda negativa med honom idag är hans inställning som fort han skaffar sig en ny tjej. Han glömmer bort alla andra. även mig som vän. Sen när det börja spricka då är jag plötsligt speciell i hans liv igen.. Killar!


Stjärntecken Jungfru
Gillade: Bröst
Betyg: 3 av 5


Kommentarer
Postat av: Killtankar

Sex i timmar... det låter härligt, men det låter samtidigt som att han inte var sådär överdrivet stor? Bara en tanke...

2009-07-04 @ 03:07:40
URL: http://killtankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter spännande med fortsättningen :-)



En sak jag alltid undrat är om en tjej brukar sakna en större storlek efter att ha gått vidare och fått tag på en mindre... gjorde du det? (Jag hoppas att hexets nya har en patetiskt liten och hatar att slicka...)

2009-07-04 @ 09:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0