En KåtFantasi

Han ligger i sängen brevid mig och kolla på någon meningslös film som jag är inte det minsta intresserad av, jag är mer intresserad av hans kropp och att smeka honom. Jag börjar smeka hans hals och hans axlar, hans bröst och ner mot hans mage, jag fortsätter ner mot hans kuk då han säger "sluta inte nu", suckande och irriterad vänder jag mig mot den tråkiga filmen. När jag inte längre står ut av att vara så uttråkad går jag och tar en dusch för att svalna ner och ta bort kåtheten. Jag kommer tillbaka med en vit badrock. och börjar lägga kräm på mig! jag lägger på ryggen, benen och brösten. Jag ser att han kollar på mig genom spegeln men han vänder tillbaka blicken till tv:en sen. Jag lägger mig brevid honom med rocken lite öppen, så benen syns. och suckar. Han lägger sin hand på min lår och försöker trösta min utråkhet. Jag tar tag i hans hand och börjar smeka mig själv med den. Han följer med strömmen men fortsätter kolla på TV:n. Jag tar min andra hand och börjar smeka honom. och han Fortsätter kolla på tv. till slut får jag nog och vrålar "Åh jag ger upp" han tittar på mig och säger "vad är det med dig" jag svarar argt "Jag ligger här halvnaken och smeker mig och smeker dig, men du bara tittar på TV:n"  Han vänder sig mot mig och kolla på mig med hans mörka svarta ögon och reser sig upp, släcker lampan, och sträcker sig mot fjärrkontrollen och stänger av tv:n... han särrar på mina ben och lägger sig mellan mina ben. Kysser mig och tar av mig sakta badrocken.. fortsättningen av fantasin får ni fylla i =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0