saknaden finns

Så nu går vi till lite uppdatering av mitt liv hittils i miami..
Trivs jag? Japp.. men..Det finns alltid en men..

Jag vill ha min egen lägenhet SNART. Jag måste se till att killen fixar jobb så vi kan flytta ut. Jag mår bra här men jag bor hos hans pappa, med hans pappa och med honom  och hans kusin och hans farbror. Man har verkligen inte lust att göra något. Man vill inte laga mat eller städa eller tvätta. Inget är mitt. Man känner sig lite obekväm jag är en gäst känsla hela tiden. Trots att jag betalar hyra här (för jag vill, vill inte känna mig som ännu mera gäst) så känns det inte fritt.. När han inte är hemma, som nu då han är  på gymet eller så då är jag bara i rummet och går bara ut vid behov. I och för sig var så i sverige också men det var annorlunda.. Saknar mitt rum.. Min toalett.. Köket.. åhh va jag saknar doften av kläderna när mammas ny tvättade kläder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0