De får veta vad jag vill att de ska veta!

Jag skriver inte om mitt liv utan jag väljer vad av mitt liv folk ska veta och inte veta.
Detta är en av möjligheterna man får när man flyttar till ett nytt land.
Ingen känner mig här ingen vet något om mitt liv vad jag gjort och inte gjort.
Mina erfarenheter av otroghet är ett stängt kapitel. Hur sviken jag har blivit av vänner och hur jag har svikit vänner är ett stängt kapitel.
Nu får folk veta vad JAG anser att de bör veta. Ingen kan döma mig för saker de hört, ingen kan döma mig för saker de gjort..

Går i skolan och alla frågar saker om mitt liv. Spännande man vill berätta så mycket. Men nej, här ska jag skapa en bild jag inte hade i Sverige. Här ska det bli rubriken Ängel men glimtet i ögat.

Många tänker tvärtom, ur fuckning... Kan göra vad jag vill här.. Exakt, just på grund att jag kan ska jag hålla mig i styr. Om jag fuckar ur här som jag gjorde i Sverige, vart fan flyttar jag då den dagen jag vill börja ett liv med min man?

Ska jag hålla på flytta världen runt?  Jag har gjort allt jag velat i Sverige, har alla typer av erfarenheter (utom trekant och gruppsex)  så varför ska jag göra om samma sak jag redan gjort? varför ska jag vara otrogen och svika folk? jag har redan gjort sånt.. nu ska vi vända på spelet..

Nya erfarenheter väntar, och nu hoppas jag att jag lärt mig av mina misstag så jag inte begår de igen i möjligheternas land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0