Fula Människor Mer Svartsjuka

Hur kommer det sig att fula människor är mer svartsjuka?
Detta är en egen tanken har absolut ingen vetenskapliggrund för detta! bara fria tankar!!!!

Jag har hört och tänkt vid MÅNGA tillfälle"Han är snygg och han vet det, så det ingen idee han är en player".
den tanken har man haft och hört ett eller annan gång..

Så idag satt jag och tänka i min miami säng.. min värsta kille, var ful! och med värsta menar jag, Svartsjuk, osäker, ingen tillit, anklagelse hela liten, så fort man pratade med en killkompis var det kaus för han trodde jag knullade killen..

Varför var han så för? dålig bakgrund, erfarenheter jaa och massor med anledningar kan man hitta men det jag idag tänkte på, han visste att jag kunde få någon annan så mycket snabbare än han hann säga ordet HEJ så han var så rädd för det att han höll mig som fånge.
Okej jag är ingen miss univers eller så men jag såg betydligt snyggare än honom..

Varför tänkte jag på det idag? joo ett av mina ex nämligen Mr. Sweet Heart har skaffat sig en flickvänn.. so? vad gör det jag har ju ALLTID kommit överrens med mina ex och pratat med deras flickvänner.. hänt är hänt!
Jo saken med den här nya tjejen var att hon var sååååå falsk att jag vill bryta hennes nacke!
Hon spelade mot mig så fin flicka "jag är så glad att ni två är vänner, det gör absolut inget att ni har haft något tidigare jag är glad att han har en tjejkompis som han kan vända sig till när han inte kan prata med mig, du känner honom bättre än någon annan så jag tycker det jätte bra att ni pratar för du förstår honom" BLA BLA BLA

WOW tänkte jag, vilken tjej hon förstår faktiskt att vi är bara vänner gud va bra ingen drama här nej!
Detta konversationen var då via HANS msn som hon hysterisk loggar in på varje dag!.. aja samtalet dog där mellan oss..
MEN sen slutar min ex prata med mig, när jag sa till honom att mitt flyg var bokad och jag skulle dra svarade han "lycka till, ha det bra" och KLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är det bara jag som tycker det konstigt.. INGET MER.. Hallå  vi var ju vänner, vi kände varandra ut och in.. SEN fick jag reda på att hans flickvänn förbjöd honom att prata med mig. jag vet inte vem som är mer pucko HAN som faktiskt lyssnar på den där FULA tjejen, jag som trodde på att hon var snäll, eller hon som tror att hon kom undan!!!

Jag erkänner när någon är snygg! är man snygg så är man. MEN är man ful som är man det!
Ingen svartsjuka för henne, men hon är FUL!!!!!!

Där kom tanken. ju fulare man är desto mer patetisk och svartsjuk är man. Man förstår inte att såna egenskaper gör det ÄNNU fulare!!!!!!
Jag vet att man är rädd att förlora det det enda fina som kommit i närheten av dig MEN ÅHH orka!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0