Han är tillbaka och förändrad

Nu har 21 dagar gått och nu är han tillbaka.. min Mr Miami.. låt oss kalla honom pojkvänn för vi är lite mer seriösa än Mr ;)

vilken känsla det var att få se honom.. Inga mer ensamma nätter gud va skönt och ha honom här.

Han kom ändrad, det visste jag att han skulle komma. Frågan var om det var till bättre eller sämre. hittils har det difinitivt varit till bättre. Han ändrade sin bakgrundsbild på datan till bilder på oss.. Shockande!!! för han har alltid varit så kall för sånt. Han måste ha saknat mig. Han kysser mig jämt och säger hur mycket han saknat mig. Jag var 6 månader i Sverige utan honom och tro mig när jag kom fick jag inte såå mycket kärlek som jag har fått nu. Hans vänner kom och hälsa på. de satte sig ute för att prata alla grabbarna (något vi TYVÄRR inte kan göra i Sverige för det så kallt året runt) han tog ut mig och satte mig på hans knä och fortsatte prata.. Det kanske käns vanligt för många, Men för mig var shock!!! 
Jag är glad. Hoppas den här kärleks fulla sidan varar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0