Lite Quizz Om Mig

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:  Kan knappt slita mig ifrån den.
Gnälla:  hahaha för mycket ibland
Skrika:  nee bara konser
Sova:  Varje natt, älskar det
Ha ångest:  Bara när jag har kvar liggande arbete som jag inte gjort.
Skada dig själv med flit:  jag älskar mig själv, skulle aldrig skada mig med flit
Ta mediciner du inte borde ta:  ehh nej, gillar inte tabletter, tar bara vitaminer och Omega 3
Vilja dö:  Älskar livet för mycket
Drömma mardrömmar:  Vet inte när det var sist men det var ett tag sen
Drömma sexdrömmar:  Åhh yes sånt händer ofta.
Ta droger:  Absolut inte.
Försöka vara annorlunda:  Jag är väldigt annorlunda så behöver inte försöka.
Klä dig i svart:  absolut.
Gå till kyrkan:  Believe me, jag blir inte insläppt.
Gå i skolan:  Jag vill men det kommer nog om ett tag
Röka:  Bläääääh
Ha sex:  Brukar TYVÄRR inte det så ofta. Men ÄLSKAR DET
Ljuga:  Nää visa förtjänar höra sannigen hur brutal den är.
Hata folk:  varför hata när man kan älska
Lita på folk:  Tyvärr så Nej

VEM:
Saknar du: 
Han i Miami
Vill du döda:  Ingen just nu, kommer säkert på nån sen
Rörde dig sist:  Rörde hur?
Kysste dig sist:  Den där killen som gör mig så svag Mr Animal
Kramade du sist:  Min lilla vän N
Vill du prata med:  Mr  Miami
Skrek du på sist:  Mami
Vill du vara som:  Jag e nöjd hur jag e.
Sårade dig sist:  en gammal vän som ingås att den hade mer än vänskaps känslor för mig
Vill du bli galet full med:  Min vän N
Gjorde dig riktigt glad senast:  Mr Animal igår.
Fick du sms från senast:  En jobbkamrat
Ringde dig senast:  Min vän N
Är snyggast på jorden: är det svårt eller? JAG


HAR DU:
För många vänner: 
verkligen inte
Förföljelsemani:  nopp
Tvångstankar:  Nä, inget allvarligt
Någon annan psykisk sjukdom: inte som jag är medveten om
Någon fysisk sjukdom:  Nä, jag e ganska frisk för tillfället.
Någon skada:  Nopp fullt frisk.
Färgat håret:  Ja
Brutit några ben:  Nej
Några piercings:  Öronen, Naveln och tungan
Egen dator:  Yepp.  Bärbar 2 st.. mina älskade
Bra självförtroende:  Självklart.
Kysst någon:  Ohhh JA
Sagt jag älskar dig till någon idag:  Ja
Bjudit ut någon:  Ja
Varit kär:  ehm, ja underbar känsla
Dumpat någon:  det har nog hänt
Stulit någonting:  ung och dum
Lämnat landet:  Ja som i semester då. (förhoppningsviss snart för längre tid)
Tuttat eld på nått:  Ja, d har väl hänt.
Gjort något olagligt: Jag vore väl dum om jag erkände d här? haha

HUR:
Går du:  som alla antar jag, fast rör väldigt mycket på höfterna har jag hört
Svarar du i telefonen:  lyfter på luren/trycker på knappen
Fördriver du tiden:  Tv/datan, böcker eller spelar
Mycket pengar har du:  för lite om du frågar mig
Tjänar du pengar:  Nä jag jobbar gratis?
Ofta diskar du:  diskmaskin kallas det
Ofta städar du:  när jag verkligen måste
Många stör du dig på:  hahaha väldigt många faktiskt
Ofta träffar du din familj: varje dag (bor tyvärr med de)

TROR DU:

Att du kommer bli något:  Jag är redan något
På gud:  Absolut, Jag tror på en högre makt, men tror inte på religioner
På rymdvarelser:  Ja.
Att folk tycker om dig:  Ja d hoppas jag, annars fejkar dom jävligt bra.
På ett liv efter detta:  Både ja o nej.. ingen har återvänt där ifrån så jag vet inte vad som händer där egentligen
Att fiskar kan tänka:  Tror inte dom planerar ta över världen men något tänker de säkert på. 3 sekunders minne har jag hört att de har.
Att du kommer leva länge: Japp, I'm gonna outlive you all...


Kommentarer
Postat av: Yasmin

HAHAHAHA mr animal

2009-05-20 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0