Dumpad!

Fattar inte vad som hände, plötsligt slutade han höra av..

Detta var inget barn förhållande som gör det vanligt att inte höra av sig nej.
Jag var beredd att lämna denna land för att vara med honom, lämna mitt liv, min mamma, mina vänner allt för att skapa en ny värld med honom.
Jag har nu varit i Sverige i 2½ månad. Han skulle vänta på mig, och jag på han. Tydligen gick det inte!!! utan någon varning utan några svar så slutade han höra av sig plötsligt och slutade svara på mina samtal och sms.
jag är inne på mitt 2 dag utan att ens veta att han är vid liv. Detta gör ont. Vi pratade varje dag, och smsade varje dag. Vi lät inte den stora havet som är mellan oss bryta vår kontakt.
Tydligen gick det iallafall..

Jag är inte arg, bara förvirrad jag vill bara ha svar!
vad hände? tröttnade han? hittade han någon annan? är hans mobil sönder? är han ute i en öde ö utan att kunna kontakta världen? whatever!!! jag vill bara höra något! vill veta Aaa det slut och därför och därför och därför...kan vara den dumaste ursäktet som "det inte du det jag" Men vill bara ha något!!

Hatar att gå runt osäker. Är det slut eller inte?
Jag tolkar det som dumpning, men ändå har jag hoppet att det inte är det att det bara ett missförstånd.
Vågar inte börja sprida att det slut ännu, för jag vet inte om det är det!

Vad gör jag?
Vad gör man när man redan har planerat sina närmaste 10 steg inför framtiden, och plötsligt ändras allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0