En födelsedag som ledde till hej då!!

I denna sjuka värld finns det allt mer otroligt sjuka människor!

Ringde USA för en stund sen.. Och fick en hemsk nyhet! när jag var där för 1 månad sen träffade jag jätte många sköna människor.. en av de fyllde år igår. En kille på 26 år, hans tjej var 19.. igår på hans födelsedag, 10 min efter tolv slaget, 10 min efter de sjungit och skärttårtan. Blev han,  hans mormor, hans flickvän, och hans flickväns mördade. de blev skjutna AV tjejens styvpappa

Jag hajar NOLL.. hur kan man döda någon bara för kvinnan du var tillsammans med lämnar dig??

Har svårt att förstå sånt. 4 människors livs slocknade igår! blod var allt som var på hela huset fick jag höra.
Det var flera människor närvarande i födelsedagen.

Killen kom ditt och började skjuta.. en Filmkamera som filmade födelsedagen spelade in ca 30 avlossade skott! otroligt!!!!!

Må de Vila i Fred!


Kommentarer
Postat av: Anni

Helt sjukt. Man undrar ju vad som gjorde att han fick för sig att göra något så hemskt. Det är en galen värld vi lever i... för människorna finns i den.

2009-03-15 @ 22:44:06
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0