Oförskämda jävla idiot!

Okej, tolka inte det här fel.. jag är själv invandrare och importerad helt enkelt kom till Sverige när jag var 7 år.
MEN det finns vissa människor i denna värld som kommer till ett land och kan helt enkelt inte anpassa sig till det nya landet. För i guds skull varför kom du hit?!?!?!?!

Ska förklara varför denna ilska!

Igår fredag kväll, efter tolv slaget fyllde en kompis år så vi gick till henne, hennes syster och jag för att gratta henne. Hon jobbar på City Krogen så vi stormade den med ballonger och "*JA MÅ HON LEVA" allt gick super, vi tog tåget hem från hötorget och böt i fridhemsplan för att vänta på tåget mot Akalla! vi hade precis missat den. det var 30 min kvar tills akalla tåget kom.. Det gjorde inte så mycket eftersom vi hade det så trevligt med varandra. vi hade EJ druckit eller så..

Plötsligt ställer sig 2 Riktiga Import Araber brevid oss. Jag vet att det är araber för de pratade arabiska!!!!
De pratar arabiska med oss, men vi ignorerar helt och fortsätter prata med varandra. Ingen av oss kan arabiska. men vi förstår ändå några ord. 

Jag förstår  mycket väl är han ställer sig framför mig och säger "hej di hora på arabiska".. ASSÅ VA! Vad i helvete ger honom rätten att kalla mig så. bara för han är full och FUL och jag är tjej behöver ha Fan inte säga något!!!!!

Vi fortsätter ignorera så han går vidare till nästa tjejgäng.. OCH där var den en tjej som ställde sig upp och ba slog honom BRAAAAA TJEJEN!!! tydligen hade hon manligt sällskap så de separerade de och tog ett snack med honom, De var från mellanösten allihopa... Trots det får killen inte nog. Han står i perrongen i fridhemsplan och slår på godisautomaterna, skriker på arabiska och gör halshuggningsgester!.. ÅH inte nog med det. Han hoppar på samma tåg som jag och då har han tagit av sig bältet och slår på tåget med bältet och säger saker!!!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR!!

Obs vill påpeka att Detta har inget med just mellanösten att göra, detta cp beteende kunde vem som helst med några skruva lösa ha utfört!!!

Blev bara störd av hela situation och att ingen bara fick Tyst på killen som bara stod och skrek hora till varje kvinna som gick förbi och slog på allt som var i närheten av honom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0