USA resan och Svininfluensan

Svininfluensan..
Idag läste jag en artikel om svininfluensan och all det där pratet om vaccinet och alla som åker utomlands drabbas så kom frågan men jag åker ju till USA vad fan händer med mig? jag ringde genast 020-20 20 00 som skulle då vara myndigheterna som ansvarar för detta och berättade då om mitt fall.. Om man börjar vaccinera folk september oktober vad händer med oss som är svenska och inte i landet?!?!?! Tyvärr kunde de inte svara för de inte har några svar på något alls nu. 
Deras svar var: 
 "återkom innan du åker så får vi se om vi har några svar då"
och
" håll kontakten med den svenska ambassaden i USA"

Wow TACK nu är jag inte alls orolig.. Det står att England och USA bör man undvika .. Ehh jag ska till USA..

Jag hoppas att  är detta som fågelinfluensan som gjordes stort men sedan efter sommaren dog den ut..

Kommentarer
Postat av: Xphoto

Nu den äntligen klar min andra blogg.

Min FOTOBLOGG.



Varsegod, ta en titt :)



Trevlig dag, tyck gärna till...

2009-07-22 @ 20:06:20
URL: http://xphoto.blogg.se/
Postat av: Xphoto

Tack:)

Det kommer uppdateras flera gånger om dagen.



ha en trevlig dag

2009-07-23 @ 13:57:22
URL: http://xphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0