Svar till Anonymen om storlekens betydelse

Som svar till Anonymen som frågade om tjejer brukar sakna en större efter att ha gått vidare och fått tag på en mindre

jag måste säga såhär..  Grattis om du har en större. jo man saknar faktiskt.. Fast egentligen handlar det såklart om själva jobbet. Jag har haft killar som haft eh mindre och sköt sig väldigt bra utan att behövt använda tunga, och haft killar som haft stora men knullade som förskolebarn (inte för att jag vet hur förskolebarn knullar men amatör ialla fall)  så allt handlar egentligen om du var bra, så kommer hon sakna Din.. Men självklart spelar storleken roll både när han fyller i dig och när du suger av honom. Bara när han tar in den och den stor känner  så känner du den, även när du utför oral sex då.

Så ja hoppas du sköte dig bra i sängen och i övriga delar av huset mr Anonym, så får vi hoppas hon saknar dig riktigt mycket..

Kommentarer
Postat av: Annie

Svar "Visste ni att..."; oj shit det är ju helgalet att det fortfarande är så!

2009-07-05 @ 01:23:30
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/
Postat av: LINDA

Sv: Hehe, ja precis! Man blir så mycket friare med en anonym blogg. Kanske ska starta en vid sidan om. Men det är så mycket jobb med den jag har nu så jag kommer inte orka driva en blogg till, tror jag inte i alla fall...

2009-07-05 @ 10:39:55
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Jag gillar det för det är nåt folk ofta inte pratar öppet om! :)



Tackar!! Jag ska cykla som en tok och vinna för Sverige! :)

2009-07-05 @ 22:17:31
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0