Första älskaren..

Min första älskare. Mannen som introducerade mig till en sexuell värld. Jag ung och dum.. Verkligen, jag var endast 13 år gammal. Visste mycket om kärlek och sex för min ålder tack vare min mor som alltid pratat med mig fritt om sånt, men jag var inte redo. Minns det som om det var igår.

Vi hade varit tillsammans i 1 år vi var båda 13 år då jag prövade nya Jeans som mamma hade köpt framför honom. Mamma var hemma och dörren var olåst. Vi började pussas och han började tjata om att han ville. Jag tvekade då Väldigt mycket. Men rädslan att han skulle gå till någon om jag inte gjorde det gjorde att jag förlorade min oskuld den dagen. Det kändes knappt. Jag var spänd och inte upphetsad eller redo. Mamma var hemma och jag visste inte hur det skulle gå till direkt vi tog inte ens av oss kläderna helt. Det var verkligen in ut och slut!
Efterrått tog det 5 månader innan han ens rörde mig igen, Jag mådde dåligt "jag har gjort något fel" men sen tog det slut i alla fall..

Denna killen kallar vi  Mr Hide. och anledning till det är att då var vi 13 men jag och han har även haft sex när vi mogna
Vi har stöt på varandra MÅNGA gånger och det har hänt att vi har haft sex. Ett enkelt ligg utan några förbindelse eller ens sms dagen efter.
och varje gång har det alltid varit samma sak.. Mr Hide visar inte sin kuk!
Har han något problem eller? jag har haft sex med honom över 1000 gånger när vi var tillsammans och några gånger senare till och med som 18 åring hade vi sex. Men han sköter det, jag har aldrig sett den eller känt på den (förutom när den har varit i mig)

Han var aldrig en romantiker. Bara verkligen kyssar och sen in med den, ibland inte ens hälften av kläderna av!

Jag tror det kanske  var för han inte var så bekväm med mig, för han är oxe (ja jag tror på astrologi) och med oxar måste man  ta initiativet ifall man vill leda honom till ett försök att pröva något annorlunda beträffande exotiska ställningar.
Men de gillar orala aktiviteter.
 
Antar att inte han för jag inte ens sett eller känt på den. Han kanske var osäker på sig själv. Skumt men så är det.

Stjärntecken Oxe
Gillade: sköta jobbet
Betyg: 2 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0