Ny år! Nya planer

Det nya året ska bli som man önskar!  Om man börjar året med bekymmer och problem och tårar så kommer det att fortsätta... Min nyår var bra... Lycklig och så hoppas jag att det fortsätter.


Hoppas 2009 blir bättre än 2008... 


under 2008 förlorade jag vänner hoppas att under 2009 hittar jag nya och de få som jag har kvar, Stannar där och jag inte förlorar de!


Under 2008 blev jag kär.. för 2009 hoppas jag att inte förlora den kärleken och istället utveckla den..


jag hoppas för 2009 veta vad jag vill med mitt liv. Åtminstone hitta en utbildning jag verkligen vill läsa.


Om det blir Sverige eller USA eller världen runt vet jag inte.. men under 2009 ska allt detta förvirring lösa sig...


2009, det ska bli året då pusselbitarna faller på plats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0