härlig sex är inte kärlek,

Fick höra att...
ibland kan man förvandla känslan av kärlek, med känslan av trygg och bekväm och härlig sex...

Efter man haft sex med en kille/tjej som behandlar dig bra och ger dig en underbar sex och du är lycklig så får du en känsla av kärlek, eller förälskelse..

Är det kanske så att vi blir kära när vi blir behandlade som vi gillar?

Hmmm... om jag hittar någon jag är Trygg med, Bekväm, och har härlig sex med... Jag behöver inte höra att det inte är kärlek. Jag är nog nöjd

okej visst kärlek och förhållande ska bygga på mer än sex och trygghet..
Enligt mig ett förhållande för att det ska fungera måste den ha 3 starka pelare under sig som är.
1. Respekt
2. Tillit
3. Kärlek


Visst vill man ha någon som älskar dig över allt på jorden och bla bla bla.. men nu 2009.. WELL svårt att hitta.. om jag är trygg med honom, han får mig att känna mig bekväm behandlar mig bra och får mig att skrika om kvällarna.. då ligger jag bra till, (tills den rätte kommer om han kommer) =D


Kommentarer
Postat av: Milk

nostalgie... va äckligt..

Det är jag i den situationen nu..

Kom hem ska jag berätta allting..

2009-02-11 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0