Mamma

Saknar min mamma som i helvete!
Hon är inte som alla andra kvinnor i denna världen Hon är min mamma.
Hon är den enda som förstår mig i alla situationer.
Den enda jag verkligen kan berätta att jag känner,tycker och tänker.
Hon är den enda i världen jag vet skulle kunna ge sitt liv för mig.
En mammas råd är alltid något extra, för mamma är den enda människan som verkligen kommer ge dig en sann råd som ska vara bra för din skull utan att hon drar nytta av det.  '
Hon har lärt mig allt jag kan, läsa, skriva, prata, sitta

Älskar henne mer än allt.


Älskar hennes doft, hennes mat, sättet hon städar, sättet hon kramar mig.
Älskar henne för att hon stödjer mig i mina beslut utan att döma mig.
Älskar henne för jag vet att hos henne kan jag alltid söka trygghet och med garanti få det.
Älskar henne för allt hon gjort och kommer göra för mig.

Hon tog mig till denna värld, och fast den är inte så vacker är jag glad att få dela den med henne. Inom vissa kulturer sägs det att man väljer sina egna föräldrar, på gott och ont. Jag vet inte om det stämmer, men om det gör det, så gjorde jag det bästa valet jag någonsin gjort!






Kommentarer
Postat av: Milk

Hon är världens goaste..

Jag vill läsa mer.. Du har slutat uppdatera och M blir ledsen.. saknar dig

2009-02-03 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0