Natten innan jag åker

Några timmar kvar tills jag åker.. Få de va som var här hos mig sista natten och er kommer jag inte glömma.. Alla de som ringde kommer jag ha i åtankarna tack för ni kom ihåg... men det fanns de.. Som inte ett samtal inte ett sms inget alls. Inte för att wow jag är viktigt men det känns speciellt när den var såååå viktig för mig och nu får man inget hejdå..

tårarna rinner jag vet inte varför jag är glad men ändå vet jag att det finns folk jag aldrig kommer se igen, och sånt gör ont.. Det är som halva befolkningen av de jag känner bara komma  försvinna och klart..

De som var viktiga för mig en gång i tiden som ex och gamla vänner är de som nu inte ens sa hejdå.. när ett sånt stort steg för mig och jag behöver alla så finns inte många där. De som finns är de man minst anade och jag är tacksam för det.





Kommentarer
Postat av: Julia

mysig blogg =)

2009-08-07 @ 02:13:33
URL: http://gulljulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0