Kackelackor

Så som jag inte förstår myggornas syfte så förstår jag ännu mindre kackelackornas syfte.

Jag är så äcklad av dessa krypp och de är överallt. Saknar min RENA underbara hem i Sverige. Här, hur mycket jag än städar så finns de där kryppen där ialla fall. Jag pratade med ägaren av byggnaden för vi bor på ett loftgångshus så som jag bode i sverige, och ägaren sa såhär "det upp till var och än och se till att kackelackorna försvinner, jag kan inte göra ert jobb" ERT JOBB jag ville döda den jävlen när hon sa de där orden.

Föreställd dig detta.
Klockan är 2 på morgonen du är kissnödig och går till toan när du tänder lampan har du 3 kackelackor på toalettsitsen där du nyss tänkte sitta 6 i handfatten där du tänkte tvätta händerna ytterligare 3 i duschen 4 på vägarna..
Säg mig en sak Går du på toalett? Eller stannar du kissnödig? Jag stannade kissnödig


En ny exempel.
Du kommer hem på kvällen efter att ha varit ute lite under dagen. Du är hungrig och går till köket när du tänder lampan möts du av en invation av kackelackor de är överallt. Tak golv väggar på tallrikarna i varenda skåp du öppnar kylskåpet och döda kackorlackor hittar du.
Äter du?  Jag gjorde inte det, och ärligt talat inte ens den hungrigaste människa går in ditt. Så äckligt!!!!!!!!!!!!!

Jag har köpt alla möjliga insekts medel och sprutot mot kackelackor men de där jävlarna är fan SUPER kackelackor de över allt. 

De är inte särkilt stora men de är äckliga du kan inte lämna en bröd bit på golvet för du vet att den kommer bli attackerad.
Det jag nu är rädd för kommer de attackera mig?
När jag har dödat deras kusiner och systrar och bröder kommer de börja samla ihop sig och göra en attack mot mig?
Åhh vad jag vill att min Mr Miami ska skaffa sig ett jobb så vi kan flytta ut och jag kan leva ett normalt liv utan att vara rädd att bli uppäten av de där kryppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0