Jävla myggbet..


Jag har myggbet över hela kroppen. Det kliar och de lämnar stora röda märke efter sig  . Det där är nackdelen med att vara i ett varmt land där man har kort kort kjol hela liten, jag blir slaktad av de där krypen..

Vet du att jag var faktiskt tvungen att ha Jeans på mig idag med 25 grades varme för mina ben såg så förskräckliga ut. Och av all kliande så slutade med att jag kliade för mycket och till slut så blödde jag. Hatar myggor. Vad fan är deras funktion i världen förutom att suga vårt blod?

Visste ni att det  är endast honmyggorna som biter och dricker blod, medan hanmyggorna lever på växtsafter. Honmyggorna behöver blodet för att kunna lägga ägg.

Med andra ord, det tjejer som suger blodet. sorry för ordet men j*vla slampor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0