TÄNK PÅ EN KILLE OCH FYLL I


[x] han är i din ålder
[x] han är lång  (längre än mig)
[ ] han är mogen
[x] han är söt
[ ] han är oschysst.
[x] han är snäll
[x] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[ ] han är mobbad.
[x] han är blyg. (ibland faktis)
[x] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[x] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] vi kan dela glädje tillsammans
[x] jag har varit arg på honom.
[x] jag har skrikit åt honom.
[x] jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll
[x] jag brukar tänka på honom.
[x] jag brukar sakna honom.
[x] jag brukar fälla tårar för honom (burkar inte men har gjort det)
[X] du dreglar av tanken på honom i handduk
[x] du har kommit honom närmare än vänskap
[x] Sexet med honom är underbart (allllltid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0