Den manliga doften

Spelar storleken någon roll? inte om han kan sin sak. Men att tillåta honom gå steget att visa sin sak har jag något annat som avgör mycket.

Och för mig har det STORT betydelse. Hur han doftar är något som spelar mycket roll. Dofter kan få en att falla tillbaka till de bästa och de värsta ögonblicken i ditt liv.
Dofter kan väcka känslor du inte visste du kände, en god manlig doft får mig att rysa och får mig att tappa tinget
(självklart handlar det inte om vem som helst bara han luktar gott, detta är bara ett måste i någon som redan har allt annat)
Visa dofter påminner mig om olika människor, familj, vänner, ex. Många vill inte bli påminda och därför tycker de inte om att känna igen visa dofter. Jag gillar det. Älskar att komma in i ett rum då jag känner igen parfymen, Älskar de små Flashback en doft kan ge mig. Jag kan falla tillbaka till de hetaste sex stunderna och komma ihåg sättet han kysste mig bara jag känner hans parfym. Det ska vara en manlig stark doft. Armani code och Jean Paul är absolut favoriter.
Älskar killparfym, använder inte den men sprayar gärna på mig då och då för att ha en härlig dag full med minne och njutning.
Älskar att mina älskares dofter påminner om varandra på så viss kan jag njuta mer.  Visa älskar doften av mat, andra av ny tvättat,
jag älskar doften av en mansparfym när han kysser mig och hans doft är kvar även när han inte längre är där och hur lätt jag kan falla tillbaka till minnet av han så fort jag känner hans doft.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0