Irriterande Varelse som bara pratar strunt

Fick ett samtal nyss av mitt ex som har gjort mig oerhört irriterad.

Han ringde och det första han sa var "varför hör du aldrig av dig" då svarade jag att jag hör inte av mig till mina vänner varje dag och ännu mindre till mina ex. Då säger han "som om jag bett dig att ringa varje dag, tror du att du är någon speciell jag behöver höra ofta eller" EEEH VA IDIOT, Varför klagar du då????.
Hur som helst sa jag Nee det behöver du säkert inte göra men jag kan inte höra av mig så mycket som du vill för jag har annat i huvudet, jag har mycket nu med mina jobb och nu föreningen och dessutom åker jag till USA om 2 veckor..
Då från ingenstans säger han "aha men jag ska kanske gifta mig, jag har hittat en JÄTTE bra tjej, en verkligen bra tjej" jag frågar jaha okej Vad är en bra tjej? han säger "en som tar hand om sin man, lagar mat och städar och sköter om allt. INTE ens sån som går ut på fester och inte kan laga mat och har träffat massa killar för.. Den här tjejen är verkligen bra om du förstår!" ASSÅ OMG jag klarade inte av det längre höra sådana idiotiska kommentar.. Jag svarade att det är bra för dig att du hittade en så bra tjej men att du måste ta hand om henne för du är ingen bra kille. Då säger han "förresten såg dina bilder på facebook, du vet den där du är ut-klädd till häxa där du är fett blek och ful"  jag säger att jag inte har klätt upp till någon häxa då säger han "AHA OJ DET kanske var din vanliga bild Hehehe"
IQ BEFRIADE MÄNNISKOR VARFÖR RINGER DU OCH SLÖSAR MIN TID NÄR DU ÄNDÅ INTE HAR NÅGOT VÄTTIT ATT SÄGA ELLER I DIN HJÄRNA! Det var droppen så jag sa "vet du vad nu är jag jätte trött har det bra och lägger på" jag hör honom säga Vadå var jag taskig nu eller Hallå lägg inte............ HA han kunde inte avsluta meningen för JAG HADE LAGT PÅ!

Han måste förstå att jag bryr mig inte om han skaffar sig 1,2,3,4,5,6,7,8,9 fruar, Det slut och jag har gått vidare!
Jag har varken tid eller ork och höra av mig.. Det blir när det blir! PRESSA MIG INTE.. Vi är vänner men okej lägg ner onödiga kriget.
OCH Snälla, människan påstår att jag ingen "bra tjej" för jag inte slavade för honom. VÄX UPP tvätta din egna kalsonger och sen kom och prata!
Jag har super bra kontakt med alla mina ex. Vi pratar om ALLT nuvarande förhållande religion livet ALLT. de är mina närmaste vänner typ de har ju trots allt spenderat många månader med mig. Men vi ringer definitivt inte varje dag och när vi ringer kritiserar vi inte varandra.. STÖRDA UNGE LÄR DIG NÅGOT, sluta använda din mun onödigt för babel!


Ska nog ta och lugna ner för jag är såååå irriterad att folk slösar på min tid!

Kommentarer
Postat av: Blondie

låter som en riktig idiot om jag ska vara helt ärlig! Han verkar mest omogen med dålig självkänsla...Grattis till att slippa honom!

2008-11-27 @ 10:41:58
URL: http://sexinthiscity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0