Torra tider? Nej Det är frivilligt!

Om ni undrar varför jag inte har lagt in något om sex på sistonde beror det på att det har varit väldigt ont om det i min front....
Delvis har jag valt att det ska bli så.. som tjej är man kåt så kan man faktis få sex men jag har valt att avstå från det ett tag..
Anledning? Jo jag åker till miami snart.. och där ska jag ha OTROLIGT mycket sex (med min älskade självklart)...
då kan jag uppdatera min Intim front hur mycket som helst med fakta om nya lekar och ställningar (OM jag har tid) Ni vet tiden rusar förbi när man har roligt. och jag planerar att ha det...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan hoppsan! Nice blogg! :D Kul att läsa! /Isabelle Grönroos

2008-11-09 @ 13:13:58
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0