På Föreläsning i Rosa Parks Café i Sollentuna!

Var på en föreläsning den 21/11-08 som ABF hade ordnat då America vera-zavala var föreläsare. Hon var där för att informera lite om hennes Community Teater Projekt som hon har genomfört i Botkyrka. Hon pratade om en levande dansföreställning som gick att låna hem för alla Alby borna. Levande människor som du bokar upp och kommer hem till dig och uppträder. WOW vad fantastisk Tänk om detta gick att genomföra på flera platser. Hyra hem folk som gör något annorlunda, utmanade och roligt! America är en otrolig kvinna, som jag ser upp till väldigt mycket.
Men det var inte bara Americas fantastiska föresläsning eller den söta killen som gick förbi som fick mig att må bra. Det var Rosa parks Café, en underbar liten café i Sollentuna. Med massor av smaskiga godheter att äta. Tyvärr hade de inte varmchoklad som jag ville ha den var slut så jag fick erbjudandet att prova istället CHAI TE. "kör på det" sa jag.. Jag fick den STORA koppen till mitt bord. Lite skeptisk provade jag den. Och JA jag hade fel, Den var UNDERBAR. tyvärr han jag inte ta bild när koppen var full för den var ås god att jag glömde bort.. Men här får du en liten bild (det skumma pappret som syns är där Tet låg) det ser konstigt ut men den rekommenderar jag! Och Besök Rosa Parks Café, En annorlunda Café upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0