Djurönäset Igen!


Nu är jag tillbaka till den fantastiska Djurönäset!
Vi bor nu på en annan konferens lokal, men som är minst lika fin och lika bekvämt och vackert. Kom hit vid 9 morse och åker imorgon vid 16.00 tiden.
Dagens uppdrag är annorlunda än förra gången.
Förra gången var jag deltagare. Nu är jag dokumentatör. Jag ska dokumentera det som sägs/skrivs. Spännande! och går den bra så får jag kanske fler uppdrag vilket innebär mera resor och självklart mera pengar $$$$.

Men jag har redan tappat mig på min första uppdrag! Jag skippade lunchen och gick istället upp till rummet för att ta en tupplur. En timmes sömn gör mig pigg tänkte jag! Det blev inte 1 timme det blev 3. Som tur är har jag en jätte snäll och gosig äldre man som chef och han förstod att igår hade jag jobbat till 1 sen gått ut och festat sen gått hem till en kompis och sovit vilket gjorde att när jag skulle vakna idag kl 7:40 så var jag redan vaken för jag sov inget! SJÄLVKLART att jag höll på somna när de pratade om hyresrätten och fonder och sånt!

Imorgon är en ny dag. Full med nya möjligheter. Jag har sagt att jag ska sova tidigt för att imorgon vara pigg och glad som alltid. Det blev ingen sova tidigt. Nu får jag bara hoppas att jag är glad och pigg ändå. Vilket jag vet att jag kommer vara. Hotell rum och vacker utsikt får mig alltid på bra humör ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0