Upptäckta, I Skogen!

Igår träffade jag killen, vi var ute med hans vänner och hundarna. Vi gick sedan till en äng och lite längre in fanns det  skog. vi hade inte träffas på 2 veckor nästan, så båda längtade efter mer än bara kyssar. Jag, han och hundarna (hans och min) gick lite runt skogen då vi hittade en bra plats bakom en träd där vi kunde "leka" utan att bli upptäckta.(trodde vi) 

Han kysste mina läppar, mjukt och skönt. han smekte mina bröst  och drog upp linnet så att han kunde göra det skönare för oss båda.  han vänder sedan mig, och jag har händer på trädet och känner hur han kommer in i mig. 
Hundarna nosar och springer lite överallt. vi bryr oss inte Vi är för upptagna med varandra. Jag har det skönt, och känner hur bra han har det.

Då allt är slut säger han " shit, de där kollar på oss" jag tittar och ser 2 par med en hund en bit längre bort stå stilla och tittar mot oss. PINSAMT. De kanske hörde mig och därför blev vi upptäckta. Hur som helst tog de kvar och tittade mot oss i ca 2 min till. vi stod gömda lite bakom den stora trädet jag tidigare klämt och tagit tag i i försök till att inte skricka för högt.

När de hade gått kunde vi äntligen komma fram och skratta bort det hela. det var skönt och spännande. men som tur var kände inte vi de.

 Tips om du ska ha sex i skogen. Njut, och stå upp inte ligg ( det finns krypp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0