I baksättet på en bil.

En gammal upplevelse...

En dag låg jag hemma i min säng, kollade på TV och njöt av att äntligen kunna lata mig. Ett sms var allt som behövdes för att allt skulle ändras.
"Vi ses snart, jag har bilen" "kom ner" det var allt. måste fixa mig snabbt också, han väntar ju. Tar på något lätt, något som ska av lätt och sedan på lika snabbt igen.
Gick ner, där satt han och vänta i bilen. En kort vit klänning, ingen Bh och blåa smets trosor,  svarta pumps och en svart kofta (det var lite kallt) blev plockad med bilen, små pratade lite innan vi parkerade i skogen och körde igång med kyssandet och tafsandet.

Först kändes det lika obehagligt. man kände sig billig och obekväm. Men efter ett tag förvandlades det till en lek. Jag tog på mig rollen och lekte med den. Jag vet inte om någon där ute har gjort det men jag hade en sex lek i mitt huvud. glömde bort vem han var och vem jag var. Istället blev det sex med hallicken.. kan säga att det var jätte roligt, och annorlunda.. han var inte riktig med på det, för han visste inte. men jag njöt och hade det bra.
Förspelet, jaa du kan fantisera om det vi gjorde på framsättet innan vi flyttade till baksättet, då han satte sig i mitten, och jag över honom, klänning  var på även klackskorna, detta skulle gå snabbt!!!! jag red (självklart satte jag på skyddet först), och stöna hur mycket jag ville för vi hade parkerat mitt i ingenstans.  han drog mig lätt i håret då och då för han vet hur mycket jag gillar det, hjälpte mig genom att lyfta mig upp och ner med hans händer på min rumpa..
Bort med romansen, det skönt med det ibland, men den här gången var det skönt med bara sex i baksättet på ett billig och snabbt skön sätt..

Det hela tog ca 40 min. Jag var snart hemma igen och hade hunnit haft en extra avslappningsmedicin och nu kunde jag fortsätta kolla på filmen och sova gott och tillfredsställd. 


Kommentarer
Postat av: Mannen

Lät ju riktigt nice :)

2008-07-22 @ 21:42:02
URL: http://mannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0