Igår och lite idag

Igår skrev jag inget på bloggen. det finns en förklaring till det..
jag gick till skolan på morgonen för att göra provet som jag säkert  inte klarade, sen gick till Ungdomsmottagningen med en vän. tyvärr fick hon en dålig nyhet där så vi åkte till karolinska sjukhuset. vi kom ditt halv 4 ungefär och gick där ifrån kvart i 9. oändlig väntetid. minuterna gick inte. OCH dessutom hade vi inte ätit något. bara en bulle och saft jag fick i skolan. efter att vi kom där ifrån gick vi och åt. såååå skönt. sen när jag kom hem var jag fööör trött för att börja skriva. dagen gick bra faktisk..

Killen som jaa jag tidigare pratat om vi kallar honom  X... han smsa mig och sa att han saknade mig och ville att  vi skulle vara vänner. jag sa mycket tydligt att jag inte kunde ha honom som vän just nu för jag älskar ju han. han sa han älskar mig också men vi kan inte vara ihop men han vill inte förlora mig.. Störd..

idag ringde han mig, samtidigt som jag gick förbi där jag jobbar för att hämta nycklarna hos mig mamma för hon jobbbar där. och jag hälsar på vakten som gör en gest som låter som en puss och X hör det. hahaha vi tjafsade i 2 timmar genom sms för han vägrade prata med mig.  VAD är det för fel på han.. vänner ska väl inte vara så. Mina vänner kan inte bestämma hur jag hälsar på andra. men men han är ju mer än en vän.. eller jag vet inte vad han är..

hur som helst. Idag händer det inte så mycket har min heliga vecka om ni förstår.. så jag är ganska grinig, trött och har ont i magen.. jag ångrar just nu att jag tog bort min P-stav.. när jag hade den fick jag inte ens någon heligvecka på ungefär 6 månader.. såååååå härligt.. men det var dags att byta metod kände jag. så nu får vi se hur jag klarar att hålla p pillerna. MÅSTE komma ihåg att ta de varje dag. fast jag har inte ens ett aktivt sexliv just nu. men försäkerhetsskull. man vet aldrig när X får sina ryck och plötsligt vill ha mig *hahahah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0