Hannibal och djurkött

 Hannibal är på tv nu. och det är biten där de sitter och äter och det är enimage6 killes hjärna de ska äta, den steks och killen får äta sin egen hjärna ÄCKLIGT, men det får mig att fundera på kött och mat. Hur äckligt vi tycker att det är att äta människor men hur okej vi tycker det är med att äta djur. vi tar deras päls och äter de. Varför skulle detta vara mer okej än att äta människor? Vegetarianer borde vi vara... synd att jag inte är det... jag förstår saken att det är så det ska gå till för näringskedjan och bla bla bla. men det Ingår INTE i näringskedjan att döda djuren för massproduktion av päls jackor och det ingår inte att stänga in djuren i en liten farm och plåga de. okey att man jäter kött tycker jag MEN.. eller aa att man har djuren fria och sen dödas de när deras tid är inne.. men inte stänga in djuren och suga livet ur de.

image5Önska jag aldrig smakat kött.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, hur kan vi plåga djuren till döds bara för att få en intensiv produktion?

Din blogg äger btw =)

2008-03-19 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0