Får alla verkligen det de förtjänar?

Här sitter jag kl 00:30 och har otroligt ont i huvudet. jag vet inte om det är bristen på sömn och mat eller om det är alla timmar jag suttit och tänkt på mitt liv. Hur som helts, bestämde jag mig för att starta en blogg.. bara för att kunna få ut allt och kunna få lite lung och ro i tankarna ett tag iallafall.
Vad det är jag tänker på vet jag inte riktigt. det är nog allt. Mitt liv, Skolan, Jobben, Vännerna, Killen som inte vill längre vara ihop med mig utan anledning, familjen. jaa i stortsett allt.

Att sitta ensam i ett rum med en svag lampa tänd är deprimerande. ibland är det skönt. men just nu får det mig att må värre. Självmord skulle jag aldrig göra. men jag vill att mitt liv ska ta en vändning. om det är gud som ska plötsligt vägleda mig ber jag att det ska ske snart... jag kanske får vad jag förtjänar för allt jag har gjort i mitt liv. alla otrogheter och lögner och svek och sorg jag har skapat. det är kanske dags att jag får tillbaka för det. kommer alla få tillbaka för det de gör? kommer han att få tillbaka för den sorgen han orsakar till mig just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0