Det rullar vidare

Mitt tredje inlägg.. jag måste säga att jag mår betydligt mycket bättre.
Det är nog tack vare att jag har verkligen skrivit ALLT jag viljat få ut.image3
Nu äntligen kan jag fokusera på saker mer viktigare än killar..
jag har ett prov imorn på internationell ekonomi JOBBIGT... men det är det som gäller.
Annars har jag försökt och sysslesätta mig med allt möjligt. musik och dans hjälper mig alltid känns det som, fast jag dansar ensam i rummet som en nörd är det skönt och bara röra sig och njuta av att bara tänka på texten på musiken. snurra runt och larva sig utan att behöva bry sig om någons åsikter, dansa i trosor i rummet om man så gärna vill det.

Jorden kommer fortsätta snurra oavsett vilka problem man har. Livet går vidare.
Självklart ska man vara ledsen och ta itu med sina problem.
Men inte för länge, man ska inte drunkna i de man ska flyta på de.
Och det är det jag ska göra.. jag ska vara ledsen i några dagar men ändå le och försöka njuta av livet så mycket som möjligt. Man lever bara engång Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0