Jag och mina Underkläder

Höll på att kolla igenom mina lådor för att kolla vad jag ska ha på mig idag då jag kom på en sak.. FAN VAD MÅNGA UNDERKLÄDER JAG HAR.. Varje månad köper jag minst 3 par underkläder sets. Och då menar jag inte vanliga troser och bh, Utan med Spets och färger och korsett och strumphållare Ja ni förstår Hela packetet..
Jag började beundra mina stora passion för underkläder,
jag har flera plagg jag aldrig använt för jag "väntar på rätt tillfälle"

Älskar underkläder, Av alla sorters. Älskar att klä upp mig för en kille med underbara sexiga underkläder, se honom drägla av bara synen av vad jag har på mig!  Det en del av förspelet.

Jag klär upp mig av samma anledning en Konstnär målar en tavla, för att han vill genom sin målning visa upp Vad tänker på, hans illusioner, han gillar att de ska beundras och att hans konst ska betraktas av åskådaren med lust och att åskådaren ska se konstverken med samma passion som han ser den.. Så känner jag när jag klär upp mig. När jag tar på mig en svart och rosa Bh med Spets på kanterna, stringen med rosett på sidorna När jag knäpper strumphållaren på mina strumpor och tar på mig klackskorna plötsligt blir det en flod av fantasier som strömmar igenom min kropp. Jag får bilder på hur han kommer göra när han ska ta av mig kläderna och ser vad jag har på mig. Får en liten Kick av Adrenalin.
 
När jag sen är "in action" är det meningen att mina förhoppningar ska bli uppfyllda. Jag klär upp mig efter dagens sex behov. Vill jag har det Hårt klär jag mig naughty, svart eller rött.  Är det mjuk sex är det mjuka silkes kläder med ljusa färger och rosett kanske. "detta var inte planerat" underkläder har jag också, sådana Snygga sexiga som man har på sig när man vet att det ska gå vilt till men man "låsas" att man är förvånad att det ledde till sex.

Mina kläder representerar mig, Mina underkläder ännu mer.

Victoria's Secret, Elite Ladies, Korsetten, Evas Underkläder ♥
Detta är hemsidor som är ABSOLUT favoritter

En bra förspel är att kyssas, kramas och pilla på varandra med riktigt fina underkläder som får honom att vilja gå längre bara av att titta på mig. Och sedan avsluta med riktigt bra passionerad skön sex.

Viktigt att killen lär sig och läsa av mina underklädskoder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0