Twilight

Gick och såg den efterlängtade filmen och måste tala om att jag blev inte den minsta besviken.
Den romantiska vampyrfilmen fick mig att skaka, men inte av rädsla utan av en spänning blandat med intensiv kåthet

Han kollar på henne med den där passionerade blicken, Hans blick mot henne säger verkligen mer än tusen ord. Den säger;
jag vill äta dig, slita dig i bitar, suga ditt blod, samtidigt som den säger, jag älskar dig, du är kvinnan i mitt liv, jag vill göra dig min. Bara han rörde vid henne ville jag bli rörd. Hans ord fick mig att bli kär. Jag vet att det bara en film. Men han var otrolig passionerad och kär. Hon var modig och stod vid hans sida utan att ens ifrågasätta vad han var. Gud vilken kärleks film.. Den ligger nu på mina romantiska filmers topplista.

Min enda besvikelse var att de aldrig riktigt hade sex. Hela filmen var jag spänd och väntade tills stunden han skulle brutalt kasta henne mot väggen och ge henne en öm kyss. MEN NEJ, det fick jag aldrig. Fick förklaringen sen att det kommer senare vid 3 boken. Han kan tydligen inte ha sex med henne för han blir för upphetsad och risken finns att han inte klarar det och äter henne typ.. Bla bla bla, hade jag en sån man, Jag skulle BE honom att äta mig (vilket hon ändå gjorde)

Rekommenderar den till alla som söker efter en kärleks film med passion och kåthet utan sex.


Filmtrailer


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

visst e han söt min lilla vovve :D

allt bra idag ?

2008-12-05 @ 11:50:32
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

ah okej :D men tack i alla fall, kul att du gilla bilderna :D me mej e det bra så vad ske ikväll då ?

2008-12-05 @ 16:35:30
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

ah okej det vart party igår för jag blev bjuden på lite för mycke öl igår åh kväll e det me party som gäller men me några andra kompisar :D

2008-12-06 @ 14:31:19
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0