Nunne löftet!

Har avsagt mig från all sex kontakt med det motsatsa könet på ett tag. ( förstå mig rätt. Mig själv får jag leka med)
Har för mycket att tänka på, jag vet att sex är en avslappnings grej men just nu orkar jag inte jag!

Men mitt löfte har verkligen satts på prov.
Jag vet att det finns en högre makt. om det är sen Gud eller Djävulen som testar mig vet jag inte. MEN så fort jag gav mitt nunne löftet. Jag lovade gud att tills den 10 onde december skulle jag inte röra någon kille i ett sexuellt sammanhang, så har han velat testa ifall jag klarar det. Människor från världens ände har plötsligt dyk upp. Killar jag beundrat tidigare vill plötsligt träffas. Exet som får mig att bli knä svag ser jag plötsligt Fast jag aldrig råkar träffa på honom normalt fall. Killar jag dreglat efter ringer mig och smsar mig.  SHIT.. 4 timmar efter att jag gav löftet blir jag plötsligt en magnet till heta killar.

Ett löfte är ett löfte, Har hållt den nu i snart en månad OCH jag ska fortsätta hålla den. Det är trots allt bara 5 dagar kvar. OCH jag vet att om jag bryter den kommer jag få ångra det STORT.

Kommentarer
Postat av: Mannen

Uppehåll är ju helt ok...om det är själv-valt...tvingas man till det är det inget vidare :(

2008-12-08 @ 18:51:46
URL: http://mannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0