Mer Quizz

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Mamma
Vad gjorde du kl 8 i morse? Jobbade
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? kollade runt i olika bloggar
Det sista du sa högt? "okej men vi fortsätter imorn" till mamma om packningen
Vad har du druckit idag?  vatten och apelsin Juice
Vad var det senaste du åt? Bröd med mjukost
Vad var det senaste du köpte? Degg för att göra pepparkakshus
Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd
Vad är det för väder hos dig just nu? Det mörkt
Godaste glass-smaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja lr passion vid första ögonkastet.
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mycket? Jada.
Mardrömmar? Väldigt sällan.
Trivs du med ditt jobb? Ja jag älskar mitt jobb.
Favoritklädsel? Allt som jag känner mig snygg i.
Favoritlåt just nu? Chris Brown- Take You Down
Vad ser du om du tittar åt höger?Oj det hea rummet Bar, Fönster, Ljus
Vad gör dig glad just nu? Om jag kunde få sova skulle jag bli glad
Vad ska du göra härnäst? Stänga av datan och sova
Höger- eller vänsterhänt: Vänster, som isbjönar
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Sura flaskor
Klädsel just nu:  Kimono
Musik just nu:  Inget, alla sover.
Hur många kuddar sover du med:  2 kanske, men har massor med kuddar på sängen
Spelar du nåt instrument:  Nee
Morgon- eller nattmänniska:  Nattmänniska
Vilka är viktigast för dig:  Mamma
Bio eller promenad:  I Sverige Bio (det kallt)
Är du kittlig: hehehe ibland
Stjärntecken: Vågen
Äckligaste insekten:  Kackelackor. Bläääh
Vad vill du jobba som?  Ingen anning ännu
Stökigt eller välstädat? Lagom är alltid bäst
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?  Absolut =D
Anser du att du är stark? Japp, Ser mig själv lite som Super Woman
Vad gör du om du får hicka? Konsentrerar mig och "letar" rätt på hinkan, den försvinner då
Vad längtar du mest efter just nu?
att få sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0