Lite om mig

Civilstatus: svarar när jag själv vet
Converse: Nej, inte min stil
Allergi: inget jag vet ännu
Dusch/badkar: badkar! om jag en ensam, dusch om man är 2 =D
Framtida studier:
Japp, när jag listat ut vad jag vill plugga
Frisyr: just nu flätor annars bara långt hår
Fritid: sova, äta, dricka, mysa, umgås
Färg: Rosa, Blå,
Författare: gillar böcker men ingen aning vem som skriver de
Humor: gott och blandat
Grupp jag har flest skivor med: Spice Girls måste jag nog gissa på
Gör i allmänhet: Existerar
Kaffe:  Ne tack,  Men gärna te.
Klarar mig inte utan: Mami
Klarar mig utan:  Vinter
Länder jag har varit i: Danmark, Usa (3ggr), Spanien (3ggr) , Cuba, Norge, Finland, Lettland,
Längd: 1,62 tror jag
Planer för nästa vecka: Packa, Ska till miami för 4 gången
Planer för hösten: hösten är väl snart över
Planer för de nästkommande åren: Lugn nu, jag vet inte ens vad jag har för planer för om 2 veckor
Radio: The Voice
Ska göra nu: fortsätta o sitta här skriva tråkiga saker
Sockerdricka: okej då
Sport: inte min grej, Men anlitar gärna en snygg personligtränare  som kan motivera mig Grrrr
Stjärntecken: Vågen
Talar: Väldigt mycket
TV: Bästa vännen
Vad jag tar med mig om mitt hem börjar brinna: Min underbara data med min externa hårddisk, Mitt liv ligger i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0