I hångeln Tivolin.

Var igår på ett nöjesfält. Det var stort och mycket folk. För det mesta såg man par. Och det var just det som väckte en tanke.
Parerna gick runt, hand i hand, i kön i väntan på att åka någon attraktion pussades de och kramades de,
De hånglade upp varandra. Jag var med ett par som hade varit tillsammans i 4 dagar. De där två kunde inte låta händer vara någonstans än på varandra.. efter ett tag blev det faktisk lite irriterande Man pratade med de och de mitt i hela samtalet vände sig och började hångla...

Jag gillar att pussas och kramas. Men kom igen, man behöver inte ha ALL EYES ON ME tema så fort man går ut från dörren!

Har jag blivit försvenskad? det tyckte alla jag var med,
De ansåg att det normalt att ÖVER ta på varandra in public.

Fast o andra sidan var jag nog lite svartsjuk att de vågade,
jag skämdes så otroligt mycket att bara se de och vågade definitivt inte göra något liknande.

Kommentarer
Postat av: Din bästis M

Konservativa sverige!!

Det mesta ska ske inom stängda dörrar..

Jag vill läsa mer babe

2008-12-14 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0