Hjälp mig, frågorna slutar inte!

Vad händer sen?
Alla frågar samma sak,
När åker du? Vad händer sen mellan er?

JAG VET INTE!

Jag är jätte förvirrad. jag vet inte vad jag ska göra och inte göra!!!!
OM jag vill stanna vad gör jag då? vart vänder jag mig?
OM jag bestämmer mig för att åka hem igen,, vad kommer hända med han och mig?!?

Jag vet att jag inte ska styra mitt liv efter en kille, för allt kan hända! men om jag inte chansar kan jag gå misten om en hel del. VAD SKA JAG GÖRA?!?

Jag har retur biljett till Februari. Men om han ber mig att stanna, Vad gör jag då?
kan jag söka skola här? och CSN så jag har något att leva på? ska jag söka green card?
Vad fan händer med mitt liv nu?
 
Frågorna går runt huvudet och de slutar inte!
När jag får tyst på de är det alltid någon som kommer med frågan, När åker du?

Om någon där ute vet vad man gör när man är kär i ett främande land och inte vill gå hem snälla skriv.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Svar; Ja, det är inte lätt när man blir kär. Vad tråkigt för dig.Ja, du livet har många frågor men mindre svar, hoppas det ordnar sig..Ha en bra dag...Kram Bettan

2008-12-29 @ 09:37:33
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0