Forsta stopp

Detta har hant.. Lyfte fron sverige kl 09:10 somnade direkt po planet vaknade bara nar jag horde mat vagnarna var po vag so somna jag igen...

Kom fram till platsen dar jag ska mellanlanda, Londo Heathrow Airport, sitter i Terminal 5 och uppdaterar er dar hemma. For att faktis komma till Terminal 5 fick jag go igenom en hel del kontroller, Bland annat fick jag ta av mig skorna. INTE mysigt! Men, Sakerhet kommer forst!

 Ursakta min felstavning men i london forstor de inte att for att skriva po svenska so behover man nogra Extra vokaler till..

mitt plan mot Miami International Airport lyfter 13:30.. fick nyss reda po min Gate, Moste tydligen ta nogon Tog ditt snart..

Fortsatt lasa senare,, kommer uppdatera er om allt som hander & inte hander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0