Flygturen

Nu äntligen sitter jag med min data och kan skriva rätt.. hatar att inte kunna använda åäö!

Hur som helst.. tog planet från london igår mot miami, ni anar inte vilken känsla det var att se den här här på skärmen



9 timmars flygresa.. Sov för det mesta och när jag inte sov pratade jag med 2 tjejer som satt vid mig.. eller så tittade jag på film, men en egen vald film.. för varje sits hade varsin TV skärm med över 100 olika filmer och TV program att välja mellan, även låtar och spel.. Det gjorde att tiden gick snabbare såg 2 filmer.. kommer inte ens ihåg vilka.. åt 2 ggr och drack massor.. allt från tomatjuice till vitt vin



Hur som helst ropar de i högtalar att vi kommer komma 20 min tidigare än beräknad.. OMG mitt hjärta höll på att sprängas, tappade andan nästan.. kollade ut från fönstret efter en stund och från att bara se Vita moln;
Så jag plötsligt.. Miami
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0