Feminine Deodorant Spray, För vår mus



Ja kvinnor, det har kommit en Deodorant i form av spray till oss. MEN inte  deodorant för arm hållorna. Nej! Denna deodorant är för att vår underliv ska dofta gott.
Man sprayar på Trosan eller trosskyddet ungefär 8 centimeters avstånd och klart,
du har en väldoftande vagina Hela dagen.
Du kan välja mellan olika dofter, bland annat: Baby power, Island Splash och självklart finns det de med Extra Strength.

Vart finns den: Jag köpte denna deodorant för min skatt när jag var i USA i somras, Jag är förälskad. Den lämnar en underbar fresh doft under hela dagen. Detta finns inte i Sverige ännu, MEN det måste komma hit.

Är super glad med mina, och rekommenderar det till er andra

"The delicate spray especially formulated for the women who cares. Effectively controls odors. Should be used daily. Sure.. Safe.. Soothing. Pleasantly scented"

Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0